شرایط ثبت نام و  واجدین شرایط

ثبت نام هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران فقط و فقط به صورت اینترنتی و از سامانه نمایشگاهی اتاق تعاون ایران به آدرس http://www.iranconfair.ir میسر خواهد بود.

ثبت نام اینترنتی هیچ گونه حقی را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

ثبت نام اینترنتی فقط برای واحدهای صنفی، صنعتی، تولیدی و ... میسر است که دارای کد اقتصادی و شماره ثبت باشند. در صورتی که در حال حاضر کد اقتصادی و شماره ثبت ندارید به بخش سوالات متداول مراجعه کنید. (برای ورود به بخش سوالات متداول کلیک کنید.)

به طور کلی متقاضیان به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شوند. متقاضیان داخلی خود به دو گروه متقاضیان بومی ایران و نمایندگان خارجی مستقر در ایران (دارای شرکت ثبت شده و اسناد نمایندگی شرکت خارجی) تقسیم می شوند. ثبت نام برای متقاضیان داخلی (بومی ایران و نمایندگان خارجی) از طریق سامانه نمایشگاهی اتاق تعاون ایران به صورت اینترنتی امکان پذیر است. متقاضیان خارجی که مستقیماً از کشور محل استقرار خود قصد حضور در این نمایشگاه را دارند با int@iranconfair.ir تماس حاصل فرمایند.

زمینه فعالیت متقاضی باید با موضوع نمایشگاه همخوانی داشته باشد. برای آگاهی از گروه های کالاییِ موضوع نمایشگاه می توانید از طریق منوی "راهنمای ثبت نام و حضور در نمایشگاه" ß معرفی گروه های کالایی اقدام کنید.

توجه به این نکته ضروری است که در فرم ثبت نام اینترنتی، متقاضی باید زمینه فعالیت خود را بر اساس گروه های کالایی تعریف شده برای نمایشگاه مشخص کند. اطلاعات بخش زمینه فعالیت در فرم ثبت نام شامل فیلدهای زیر است.

سرگروه- زیرگروه-توضیح زمینه فعالیت به فارسی و انگلیسی

منظور از سرگروه یکی از 8 عنوانی است که در گروه های کالایی با حروف انگلیسی مشخص شده است و منظور از زیرگروه زیرشاخه های این 8 عنوان است.

این اطلاعات به عنوان زمینه فعالیت متقاضی در کتاب نمایشگاه درج خواهد شد. با توجه به محدودیت های کتاب نمایشگاه، متقاضی می تواند فقط یک سرگروه و زیرگروه را انتخاب کند و در قسمت توضیح زمینه فعالیت امکان درج حداکثر 200 کاراکتر برای معرفی زمینه فعالیت متقاضی به زبان انگلیسی و فارسی فراهم است.

در فرم ثبت نام قسمتی برای ثبت درخواست غرفه متقاضی در نظر گرفته شده است که در آن فیلدی با عنوان گروه کالایی جانمایی وجود دارد. این فیلد حاوی گروه های کالایی متناظر با سالن های نمایشگاه است و متقاضی باید نزدیک ترین گروه کالایی به زمینه فعالیت خود را از بین مقادیر این فیلد انتخاب کند.

بنابراین لازم است قبل از اقدام به ثبت نام گروه های کالایی را با دقت مطالعه کنید تا در زمان ثبت نام دچار سردرگمی نشوید.